Редукторне заднє мотор-колесо середньої потужності для електровелосипеда 36В-400Вт, MXUS XF15R.
Мотор-колесо MXUS XF15R, 400 Вт, можна назвати золотою серединою між легкими допоміжними моторами 350 Вт такими як: XF07, 08, та потужними редукторними моторами MX01 або моторами з прямим приводом XF39, 40 - 500Вт й більше, які перетворюють велосипед у електроскутер. Мотор MXUS XF15 є, в певній мірі, універсальним, дозволяє зробити електровелосипед здатний розганятися до швидкості майже 40 км/год з відчутним прискоренням, при цьому не є важким 3,4 кг, та не потребує потужної батареї, оскільки порівняно економічний. З цим мотором можна їхати і як на повноцінному скутері, легко підлаштовуючись під міській рух і як на гірському велосипеді, лише злегка допомагаючи собі мотором.
Увага, моделі 36 і 48 В мають різний опір і повинні працювати з відповідним електронабором та батареєю. При встановленні моделі 36 В з набором на 48 В може згоріти контролер, а сам мотор буде працювати у режимі підвищеної зношуваності редуктора, гарантії на такі комплекти компанія не надає! При встановленні моделі на 48 В з електронабором на 36 В, мотор працюватиме на 3/4 потужності, тому раціональніше узяти більш дешевий та легший двигун на 300-350 Вт.
Мотор-колесо комплектується:
- електричним кабелем довжиною 0,7 м з вологозахисними роз'ємами;
- гайками та шайбами кріплення.
Технічні характеристики:
Діаметр обода |
20 - 29' |
Спиця |
14G - 11G |
Оберти за хвилину (RPM) |
260 / 320 |
Датчик Холла |
має 3 |
Датчик швидкості |
має 1 |
Номінальна ефективність |
>= 83 |
Тест корозійної стійкості (годин) |
24 / 96 |
Рівень шуму, (дБ) |
< 55 |
Клас вологозахищеності |
IP54 |
Довжина кабеля, (м) |
0,25 |
Місце виводу кабеля |
по центру зправа |
Розміри для установки в вилку велосипеда:
Діаметр мотора, (мм) |
158 |
Довжини осі, (мм) |
200 |
Діаметр осі, (мм) |
10 * М12 |
Довжина різьбової частини зліва, (мм) |
36 |
Довжина різьбової частини зправа, (мм) |
23,5 |
Посадочна ширина передньої вилки, (мм) |
135 |
Розмір посадочного місця під зірки (мм) |
35 |
Увага! Самого мотор-колеса не достатньо для електровелосипеда. Необхідні також контролер, елементи керування та акумуляторна батарея. Радимо Вам звернути увагу на розділ: "Електрокомплект".
Питання, які часто ставлять, при виборі електровелосипеда:
Яке мотор-колесо краще, переднє чи заднє?
Яке мотор колесо краще, редукторне, чи з прямим приводом?