Редукторне переднє мотор-колесо середньої потужності для електровелосипеда 48В-500Вт MXUS XF15F.
Мотор-колесо MXUS XF15F, 500 Вт, можна назвати золотою серединою між легкими допоміжними моторами 350 Вт такими як: XF07, 08, та потужними редукторними моторами MX01 або моторами з прямим приводом XF39, 40 - 500Вт й більше, які перетворюють велосипед у електроскутер. Мотор MXUS XF15 є, в певній мірі, універсальним, дозволяє зробити електровелосипед здатний розганятися до швидкості майже до 40 км/год з відчутним прискоренням, при цьому не є важким 3,4 кг, та не потребує потужної батареї, оскільки порівняно економічний. З цим мотором можна їхати і як на повноцінному скутері, легко підлаштовуючись під міській рух і як на гірському велосипеді, лише злегка допомагаючи собі мотором.
Мотор-колесо комплектується:
- електричним кабелем довжиною 1,5 м з вологозахисними роз'ємами;
- гайками та шайбами кріплення.
Технічні характеристики:
Діаметр обода |
20 - 29' |
Спиця |
14G - 11G |
Оберти за хвилину (RPM) |
260 / 320 |
Датчик Холла |
має 3 |
Датчик швидкості |
має 1 |
Номінальна ефективність |
>= 83 |
Тест корозійної стійкості (годин) |
24 / 96 |
Рівень шуму, (дБ) |
< 55 |
Клас вологозахищеності |
IP54 |
Довжина кабеля, (м) |
0,25 |
Місце виводу кабеля |
по центру зправа |
Розміри для установки в вилку велосипеда:
Діаметр мотора, (мм) |
158 |
Довжини осі, (мм) |
155 |
Діаметр осі, (мм) |
10 * М12 |
Довжина різьбової частини зліва, (мм) |
32,5 |
Довжина різьбової частини зправа, (мм) |
22,5 |
Посадочна ширина передньої вилки, (мм) |
100 |
Увага! Самого мотор-колеса не достатньо для електровелосипеда. Необхідні також контролер, елементи керування та акумуляторна батарея. Радимо Вам звернути увагу на розділ: "Електрокомплект".
Питання, які часто ставлять, при виборі електровелосипеда:
Яке мотор-колесо краще, переднє чи заднє?
Яке мотор колесо краще, редукторне, чи з прямим приводом?