Легке редукторне переднє мотор-колесо для електровелосипеда 350 Вт MXUS XF07.
Мотор-колесо MXUS XF07, 350 Вт, 48 В, легке редукторне та дуже компактне. Електровелосипед з таким мотором дозволить легко переміщатися по місту і на природі на швидкостях, звичних для велосипеда. Не дивлячись на компактність, невелику вагу - 2,8кг і невисоку потужність, може возити самостійно з хорошим прискоренням і швидкістю до 34 км/год, стартувати з місця без допомоги педалей. При роботі з педалями, надає відчутну допомогу. Передній привід не створює незручностей, а навпаки робить керування ще легшим. Легкий мотор не пошкоджує передню вилку та дропаути, встановлюється дуже просто та швидко.
Мотор-колесо комплектується:
- електричним кабелем довжиною 1,5 м з вологозахисними роз'ємами;
- гайками та шайбами кріплення.
Технічні характеристики:
Діаметр обода |
20 - 29' |
Спиця |
14G - 12G |
Оберти за хвилину (RPM) |
290 - 370 |
Датчик Холла |
має 3 |
Датчик швидкості |
має 1 |
Номінальна ефективність |
>= 78 |
Тест корозійної стійкості (годин) |
24 / 96 |
Рівень шуму, (дБ) |
< 55 |
Клас вологозахищеності |
IP54 |
Довжина кабеля, (м) |
0,25 |
Місце виводу кабеля |
по центру зправа |
Розміри для установки в вилку велосипеда:
Діаметр мотора, (мм) |
138 |
Довжини осі, (мм) |
156 |
Діаметр осі, (мм) |
10 * М12 |
Довжина різьбової частини зліва, (мм) |
24,5 |
Довжина різьбової частини зправа, (мм) |
31,5 |
Посадочна ширина передньої вилки, (мм) |
100 |
Увага! Самого мотор-колеса не достатньо для електровелосипеда. Необхідні також контролер, елементи керування та акумуляторна батарея. Радимо Вам звернути увагу на розділ: "Електрокомплект".
Питання, які часто ставлять, при виборі електровелосипеда:
Яке мотор-колесо краще, переднє чи заднє?
Яке мотор колесо краще, редукторне, чи з прямим приводом?