Батарея для кур’єра Супер Велика – є найбільш енергоємною з батарей, що поміщаються у заводський швидкозьємний корпус із замком кріплення до рами велосипеда (корпус Polly XL), складена з акумуляторів Li-Ion LG M50LT 21700. Батареї нові, зібрані на абсолютно нових акумуляторах. Саме такі батареї замовляють компанії прокату електровелосипедів для кур’єрів.
Орієнтовний пробіг на одному заряді (48В, 30А*год) без допомоги педалей по асфальтованій дорозі – 95 км, мотор 500Вт редуктоний MXUS XF15, або подібний. Якщо допомагати педалями, можна проїхати у 1,5-2 рази більше не докладаючи особливих зусиль.
Значення пробігу орієнтовні середні, оскільки агресивна швидка їзда споживає енергії більш ніж у 2 рази порівняно зі спокійною помірною манерою їзди, особливо це характерно для потужніших двигунів. Я особисто проїхав 165 км на одному заряді на меншій батареї 48В, 25А*год, іхав переважно на асистенті, хоча було багато затяжних підйомів по маршруту.
Гарантія на наші батареї не менше 2-х років побутового користування і не менше року – комерційного використання.
В комплекті з батареєю можна придбати зарядний пристрій 5А.
Увага! Ємність батареї, що вказана – це так звана «ринкова ємність», або «продажна ємність», яка вирахувана шляхом добутку «ринкової, або продажної» ємності акумуляторів, з яких складено батарею на кількість акумуляторів в паралелі. Для акумуляторів 21700 LG M50LT виробник вказує «ринкову ємність» 5 А*год (5000mAh). Реальна ємність для цих акумуляторів дещо нижча, залежно від методу вимірювання та приладу орієнтовно 4940mAh.
Наприклад, реальна ємність нової, повністю зарядженої, збалансованої батареї 48В 20А*год визначена методом повного розряду до напруги вимкнення BMS платою становить 19,742 А*год +/- 0,05А*год. Струм розряду 7А, закінчення розряду струмом 1А. Усі зазначені умови тестування, а також деякі не зазначені, мають вплив на результат, що буде отримано під час вимірювання. Тестування розумною зарядкою, дасть зовсім інший результат, (орієнтовно 20-20,3 А*год залежно від приладу, режиму та інших умов). Саме тому ми вирішили вказувати «ринкову, або продажну» ємність, а не реальну – значення якої дуже сильно залежить від методики вимірювання та багатьох факторів.
Основні поради по експлуатації батареї:
--Не зберігати в розрядженому стані більше 1-2 діб, причому розряджати батарею до повного вимкнення можна.
--Не зберігати батарею при температурі нижчій від -10 С, зимою зберігати у квартирі або в погребі, але не в холодному гаражі.
--Їздити взимку при температурі до -30 С можна, але перш ніж заряджати батарею, необхідно дати їй нагрітися до температури +10 - +30 С, не заряджати на морозі.
--Тривале зберігання радять виробники при заряді 50-80%.