Практика показує, що точної відповіді на це запитання бути не може, оскільки один і той самий велосипедист на тому ж велосипеді з тою ж батареєю і по тій самій дорозі може проїхати як 40 км, так і 25 км на одному заряді, залежно від того, як саме їхати. Незважаючи на це, виходячи з практичного досвіду, все ж таки можна окреслити орієнтовні дистанції, з огляду на які, варто обирати собі батарею.
Дистанцію пробігу на одному заряді можна досить легко збільшити в 1,5 – 2 рази за допомогою асистента (PAS) просто допомагаючи педалями. Саме таким чином ми рекомендуємо здійснювати не звичайно далекі поїздки, замість того, щоб купувати батарею із запасом. Також треба пам’ятати, що чим більша потужність мотор-колеса, тим простіше зробити над швидку витрату заряду при агресивній їзді, а отже і діапазон між мінімальною та максимальною дистанцією пробігу на одному заряді залежно лише від манери їзди буде ширшим. Для моторів 500Вт максимальна та мінімальна дальність можуть відрізнятися в два рази, а для більш потужних моторів навіть 2,5-3 рази.